Motocykl elektryczny SurRon Ultra Bee X
Kategoria: Motocrossy elektryczne Surron
SurRon Ultra Bee X to sprzęt z najwyższej półki. Potężna moc, ekstremalnie duży zasięg oraz moment obrotowy pozwalający wjechać pod dosłownie prawie każdą górę. Wersja bez homologacji - prawo nie pozwala poruszać się po drogach publicznych! Idealnie zaś nadaje się do ekstremalnej zabawy w lesie i torach off-roadowych.

Raty 10 x 0%

Darmowa dostawa (od 200 zł)

14 dni na zwrot

Przyjmujemy zamówienia na SurRon Ultra Bee! Limitowana ilość! Musisz być ultra szybki! Zostań pierwszym posiadaczem najnowszego modelu od SurRon w Polsce! Już dzisiaj złóż zamówienie, wpłaćzaliczkę i oczekuj dostawy swojego SurRon Ultra Bee!
Dostawa lipiec 2023
Proces rezerwacji:
- Dodaj do koszyka SurRon Ultra Bee T lub SurRon Ultra Bee X lub oba
- Wejdź do koszyka, przejdź standardowy proces zakupowy, wypełnij wszystkie dane.
- Jako formę płatności wybierz przelew tradycyjny – tylko wtedy będziesz miał możliwość wpłacenia zaliczki w wysokości 3000 zł od sztuki.
- Wykonaj przelew w wysokości 3000 zł od sztuki na wskazane konto.
- Mailowo otrzymasz od nas Umowę Sprzedaży – z wpłatą zaliczki możesz wstrzymać się do momentu jej otrzymania. Zapoznaj się z nią.
- Jeżeli akceptujesz wszystkie warunki wydrukuj ją i podpisz (lub podpisz za pomocą elektronicznego podpisu) i odeślij pod wskazany przez nas adres.
- Po otrzymaniu podpisanej umowy i zaliczki potwierdzamy Twoją rezerwację. Teraz zostało Ci tylko czekać, aż dostawa dotrze do Polski!
Ekstremalnie mocny!
SurRon Ultra Bee w wersji bez homologacji posiada silnik o mocy wynoszącej w szczycie aż 12500W! Pozwala to na rozpędzenie się pojazdu aż do 90 km/h. Maksymalny moment obrotowy 440 Nm umożliwia ekspresowe wystrzelenie spod świateł. Dane pomiarowe to potwierdzają: przyspieszenie do 50 km/h: 2,3 s, a do 80 km/h: 5,2 s. Większość samochodów nie ma z nami żadnych szans. Ale taki moment obrotowy pozwala również na wjechanie nawet na najbardziej stromą górkę w okolicy. Jedynym ograniczeniem będzie wyłącznie przyczepność i grawitacja. Moc i moment obrotowy zdecydowanie nie będą przeszkadzały.
Bezdroża. Home Sweet Home.
Ultra Bee w wersji X co prawda nie posiada homologacji, jednakże nie eliminuje to tego pojazdu z codziennego użytku osobistego lub służbowego. Ekstremalny dojazd do pracy przez łąki i lasy? Żaden problem! Grunt, byśmy nie byli widoczni na drogach publicznych. Brak homologacji oznacza brak miejsca na tablicę rejestracyjną, brak tylnej lampy, brak odblasków, kierunkowskazów i podnóżków oraz rączek dla pasażera z tyłu. Zabieg ten mocno odchudził Ultra Bee X i udało się zejść z wagą aż o 3 kg w porównaniu do "cywilizowanej" wersji. Jeszcze więcej ekstremalnych przeżyć, jeszcze więcej fun'u!


Pocket Rocket
Ultra Bee jest większym bratem Light Bee, jednakże jego wymiary w żadnym wypadku nie będą nas przytłaczały. Można rzec nawet, że dzięki powiększeniu konstrukcji zyskujemy większy komfort i możliwość wygodnego użytkowania nawet przy wzroście 190 cm. Wymiary: rozstaw osi 1380 mm, długość 2010 mm, szerokość 880 mm, wysokość 1178 mm, prześwit minimalny 318 mm, wysokość siedziska 910 mm. Czyli jak widać, nie będzie to potężny sprzęt typu BMW R1250 GS, ani żadne Ducati Multistrada. Ot wygodny, komfortowy i wysoko zawieszony cross nadający się doskonale do ostrej zabawy w terenie.
Hamulce są kluczowe!
Zastosowanie potężnego zestawu hamulcowego z przodu i z tyłu to gwarancja nie tylko bezpiecznego wytracenia prędkości przed przeszkodą, ale również komfortu jazdy. Jadąc z dużą prędkością chcemy mieć pewność, że w kryzysowej sytuacji nasz pojazd zdąży zatrzymać się w miejscu, w którym chcielibyśmy, by się zatrzymał. Hamulce są również jedną z części składowych wspomagających zachowanie motocykla. Dzięki odpowiedniemu dostrojeniu (a raczej dobraniu odpowiednich hamulców pod dany sprzęt) możemy uzyskiwać rewelacyjne czasy okrążeń na torach off-roadowych. Im lepiej potrafimy wyczuć hamulce i zasadę ich działania, tym efektywniej, bezpieczniej i później możemy dohamować przed zakrętami.


Ogrooomny zasięg
Zastosowanie akumulatora o pojemności 74V i 55Ah pozwala na przejechanie z prędkością 40 km/h aż do 140 km na jednym ładowaniu. Oczywiście im szybciej się poruszamy, tym zasięg będzie krótszy. Przy ekstremalnej jeździe może on wówczas spaść nawet do 50 km. Czas ładowania to tylko około 4h, a co z tym idzie, w przerwie na obiad możemy uzupełnić zapas energii o około 40%, czyli znowu bawić się tym crossem przez co najmniej godzinę. Waga akumulatora to 20,5 kg i jest on wyjmowany. A więc zostawiając motocykl w garażu podziemnym, akumulator możemy zanieść do mieszkania i naładować go do pełna bez problemu związanego z brakiem gniazdek w garażu podziemnym.
SurRon Ultra Bee X dane techniczne:
- Prędkość maksymalna do 90 km/h
- Maksymalny zasięg do 140 km
- Akumulator Li-Ion 74V 55Ah
- Moc maksymalna 12,5 kW
- Maksymalny moment obrotowy 440 Nm
- Przyspieszenie do 50 km/h: 2,3 s
- Przyspieszenie do 80 km/h: 5,2 s
- Waga pojazdu z baterią: 85 kg
- Waga pojazdu bez baterii: 63,5 kg
- Czas ładowania około 4h
- Maksymalne dopuszczalne obciążenie 100 kg
Wymiary:
- Rozstaw osi 1380 mm
- Długość 2010 mm
- Szerokość 880 mm
- Wysokość 1178 mm
- Prześwit minimalny 318 mm
- Wysokość siedziska 910 mm
Cechy:
- Wersja BEZ HOMOLOGACJI
- Port ładowania USB: TAK
- Zawieszenie tylne KKE: regulowany amortyzator o skoku 85 mm
- Zawieszenie przednie KKE: odwrócony widelec o skoku 240 mm z pełną regulacją 37 mm
- Opony tył: 90/90-19 (80/100-19 opcjonalnie)
- Opony przód: 80/100-19 off road
- Dodatkowe funkcje: Ustawienie poziomu SRTC, Ustawienie poziomu SERS, wiele funkcji ochronnych, ustawienie czułości przepustnicy
- Tryby jazdy: ECO/DAILY/SPORT/Reverse R Mode
Sklep DoMiasta.pl jest oficjalnym partnerem marki SurRon oraz Horwin.

Dane techniczne
- Moc silnika (W)
- Moc maksymalna 12,5 kW
- Moc silnika maksymalna (W)
- 12500W
- Maksymalna prędkość (km/h)
- 92 km/h
- Pojemność akumulatora (Ah)
- Li-Ion 74V 55Ah
- Przyspieszenie
- Przyspieszenie do 50 km/h - 2,3 s. Przyspieszenie do 80 km/h - 5,2 s
- Maksymalny zasięg (km)
- do 140 km (przy 40km/h)
- Waga
- Waga pojazdu z baterią 85 kg, bez baterii 63,5 kg
- Moment obrotowy (Nm)
- 440 Nm
- Napięcie akumulatora (V)
- 74
- Czas ładowania
- Około 4h
- Dopuszczalne obciążenie (kg)
- 100 kg
- Rozstaw osi
- 1380 mm
- Długość
- 2010mm
- Szerokość
- 880mm
- Wysokość
- 1178mm
- Prześwit
- 318 mm
- Wysokość siedziska
- 910 mm
- Amortyzacja rodzaj
- Olejowa
- Amortyzacja tył
- Zawieszenie tylne Regulowany amortyzator o skoku 85 mm
- Amortyzacja przód
- KKE BF 355-RC, podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany
- Hamulce
- Brak danych
- Oświetlenie
- Światła LED
- Rozmiar kół (1)
- Opony przód 80/100-19 off road
- Rozmiar kół (2)
- Opona tył: 70/100-19 off-road
- Kategoria
- Motocykle elektryczne
- Gwarancja
- producenta
- Homologacja
- Tak
- Potrzebne uprawnienia
- Brak homologacji drogowej