Motocykl elektryczny SurRon Storm Bee F 2022
Potężny, pełnoprawny motocykl elektryczny Surron Storm Bee F 2022 bez homologacji do ostrego upalania w terenie! Ogromny moment obrotowy, przerażające przyspieszenie, a to wszystko w ciszy i bez spalin!
N e g o c j u j c e n ę !
Wyślij do nas swoją propozycję, a my na nią odpowiemy!
Raty 10 x 0%
Darmowa dostawa (od 200 zł)
14 dni na zwrot
Sky is the limit!
Surron Storm Bee F jest pełnowymiarowym i pełnoprawnym motocyklem elektrycznym. Nieco ponad 2 metry długości, 80 cm szerokości i 126 cm wysokości czystego szaleństwa sprawiają, że Storm umożliwia poruszanie się na nim osobom o wyższym wzroście. Będzie to niezwykle komfortowy sprzęt i dla osób mających 170 cm i również 190 cm od podłoża do czubka głowy. Waga samego pojazdu wynosi bez baterii 95 kg, a z baterią 127 kg. Przy tak niskiej masie moment obrotowy wynoszący aż imponujące i zarazem przerażające 550Nm sprawia, że bez mocnego złapania się kierownicy podczas przyspieszania możemy "przespać" moment, kiedy my jesteśmy w jednym miejscu, a motocykl już kilka metrów dalej (bez kierowcy). Szeroka opona z tyłu maksymalnie wgryza się w podłoże generując niesamowite przyspieszenie. Silnik o mocy 22,5kW w szczycie umożliwia rozpędzenie się do 80 km/h w przeciągu około 3,6 sekundy. A to wszystko bez niepotrzebnego hałasu i strzelania ze sprzęgła. Odkręcasz rollgaz i dzieje się magia!
Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność
Cytat ten wypowiedziany przez Stan Lee jest niezwykle trafny dla wielu płaszczyzn, ale także w stosunku do Storm Bee F. Ogromny moment obrotowy i moc generowana przez silnik elektryczny w pojeździe, który waży nieco ponad 120 kg może nauczyć pokory niejednego użytkownika, któremu wydawało się, że potrafi jeździć takim sprzętem. W rękach profesjonalisty Storm może stać się narzędziem do wykonywania nawet najtrudniejszych powietrznych ewolucji oraz do wchodzenia na jeszcze wyższy poziom hardcore. Osoby stawiające pierwsze kroki w off-roadzie mogą, a w zasadzie powinny być w pewnym stopniu onieśmielone tym SurRonem. I choć w porównaniu do motocykli drogowych 22,5kW w szczycie nie robi kompletnie żadnego wrażenia, tak moment obrotowy, który jest porównywalny do Maserati Gran Turismo potrafi wygryźć dużo mocniejsze sprzęty z tej stawki.
Teren
Największy potencjał Storm Bee wykazuje w trudnym terenie. W takich warunkach czuje się jak ryba w wodzie. Czuje, że żyje! Potężne amortyzatory z przodu i z tyłu aż czekają, by docisnąć je do granic możliwości. Ostre jak brzytwa hamulce nie mogą się doczekać, by poczuć piach, wodę i błoto na tarczach, a mimo to wykazać się rewelacyjnymi właściwościami hamując tam, gdzie użytkownik tego zechce. I choć ogromny moment obrotowy przyprawia o zawrót głowy, Storm Bee można ucywilizować, jeśli nie czujemy się jeszcze na siłach, by władać taką bestią. Do wyboru mamy tryby jazdy, które pozwolą na oswojenie się ze sprzętem i rozpoczną jej tresurę, by w końcu mieć pełną władzę nad pojazdem. Potężne hopy, głębokie koleiny i rowy, prawie pionowe podjazdy i sypkie, grząskie tereny tylko czekają, abyś je poskromił!
Elektromobilność to przyszłość
Pojazdy elektryczne jeszcze kilka lat temu były dla nas egzotyką. Dziś jesteśmy przyzwyczajeni, że spora część samochodów, które mijamy na drogach nie posiada silnika spalinowego. Mijamy dziesiątki hulajnóg elektrycznych, wiele rowerów, które widzimy na ścieżkach również mają wspomaganie elektryczne. Stąd i normalną koleją rzeczy jest fakt, że elektryfikacja nastąpiła również w sektorze motocykli i motorowerów. I choć skutery elektryczne nie robią na nas takiego dużego wrażenia, to SurRony łamią wszelkie konwenanse. Niezwykle agresywne, z potężną mocą i momentem obrotowym, zakres działania amortyzatorów tak duży, że wszelkie dla zwykłego śmiertelnika przeszkody nie do pokonania dla nas stają się ciekawą zabawą. Pojemny akumulator 90V 48Ah jest w stanie przechować w sobie ponad 4kW, a więc kilkugodzinna zabawa może nas kosztować raptem okolice 4 złotych. Spalinowy odpowiednik kosztowałby nas kilkadziesiąt złotych w tym samym czasie. Ogromna różnica, a zalet jest jeszcze o wiele, wiele więcej!
SurRon Storm Bee F 2022 dane techniczne:
- Prędkość maksymalna 110km/h
- Moc maksymalna 22.5KW
- Maksymalny moment obrotowy 520Nm
- Zasięg 100km (przy 50km/h)
- Pojemność baterii 48Ah. Napięcie znamionowe 90V
- Czas ładowania 4h
- Waga pojazdu z baterią: 127 kg
- Waga pojazdu bez baterii: 95 kg
- Bez prawa do homologacji
Wymiary:
- Rozstaw osi 1430 mm
- Długość 2210 mm
- Szerokość 805 mm
- Wysokość 1265 mm
- Prześwit minimalny 335 mm
- Wysokość siedziska 940 mm
Cechy:
- Typ silnika: bezszczotkowy DC, BLDC
- Tryb jazdy: ECO / Rain / Sport
- Dodatkowy tryb jazdy: Mode / Turbo Mode
- Dodatkowe funkcje: ASR, BERS
- Bateria Litowo-jonowa wyjmowana
- Typ silnika: bezszczotkowy DC, BLDC
- Rama: z kutego aluminium
- Opony przód: 80/100-21 opona "off-road"
- Opony tył: 100/90-18 opona "off-road"
- Zawieszenie przednie: podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 290 mm, regulowany
- Zawieszenie tylne: centralny amortyzator ze skokiem 115 mm, regulowany
Sklep DoMiasta.pl jest oficjalnym partnerem marki SurRon oraz Horwin.
Dane techniczne
- Moc silnika (W)
- 10000W nominalnie (10kW). W szczycie 22500W (22,5kW)
- Moc silnika maksymalna (W)
- 10000W nominalnie (10kW). W szczycie 22500W (22,5kW)
- Maksymalna prędkość (km/h)
- 110 km/h
- Pojemność akumulatora (Ah)
- 90V 48Ah
- Przyspieszenie
- Przyspieszenie do 50 km/h 1,8 s, Przyspieszenie do 80 km/h 3,6 s
- Maksymalny zasięg (km)
- 100km (przy 50km/h)
- Waga
- Z baterią 127kg, bez baterii 95 kg
- Moment obrotowy (Nm)
- 520Nm
- Napięcie akumulatora (V)
- 90V
- Czas ładowania
- 4h
- Dopuszczalne obciążenie (kg)
- 120 kg
- Rozstaw osi
- 1430 mm
- Długość
- 2210 mm
- Szerokość
- 805 mm
- Wysokość
- 1265 mm
- Prześwit
- 335 mm
- Wysokość siedziska
- 940 mm
- Amortyzacja tył
- centralny amortyzator ze skokiem 115 mm, regulowany
- Amortyzacja przód
- podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 290 mm, regulowany
- Hamulce
- Brak danych
- Rozmiar kół (1)
- przód: 80/100-21 opona "off-road", tył: 100/90-18 opona "off-road"
- Kategoria
- Motocykle elektryczne
- Gwarancja
- producenta
- Homologacja
- Nie
- Potrzebne uprawnienia
- Brak homologacji drogowej