Motocykl elektryczny SurRon Ultra Bee R
Homologowany motocykl SurRon Ultra Bee R to najnowsza odmiana Ultra Bee. Wersja R to standardowe homologowana wersja Ultra Bee T z kilkoma zmianami. Kolor czarny, oraz nowe tylne 18 calowe koło z szeroką terenową oponą wnosi Ultra Bee R na wyższy poziom jazdy. Zadzwoń i sprawdź naszą cenę.
Raty 10 x 0%
Darmowa dostawa (od 200 zł)
14 dni na zwrot
Surron Ultra Bee R
To homologowany Motocykl elektryczny Surron Ultra Bee w nowej odsłonie. Nowy czarny kolor, oraz zmienione tylne koło na 18 calowe z szeroką terenową oponą, pozwala wycisnąć jeszcze więcej w terenie.
Zadzwoń i sprawdź naszą cenę.
Pojazd objęty jest dopłatą z rządowego programu „Mój elektryk” w kwocie 4 000 zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotację na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Wsparcie dedykowane jest wyłącznie dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.
Więcej informacji na naszym blogu: https://domiasta.pl/blog/moj-elektryk-czyli-jak-otrzymac-dofinansowanie-na-motocykl-b15.html
Ekstremalnie mocny!
SurRon Ultra Bee w wersji homologowanej posiada silnik o mocy wynoszącej w szczycie aż 12500W! Pozwala to na rozpędzenie się pojazdu aż do 90 km/h. Maksymalny moment obrotowy 440 Nm umożliwia ekspresowe wystrzelenie spod świateł. Taki moment obrotowy pozwala również na wjechanie nawet na najbardziej stromą górkę w okolicy. Jedynym ograniczeniem będzie wyłącznie przyczepność i grawitacja, moc i moment zdecydowanie nie będą przeszkadzały.
Homologacja do codziennego poruszania się
SurRon Ultra Bee T z homologacją drogową (kat. L3e, motocykl do 125 ccm) do prowadzenia którego wystarczy prawo jazdy kat. B posiadane przez minimum 3 lata jest rewelacyjną propozycją do codziennego poruszania się po mieście. Homologacja, czyli zaimplementowanie obowiązkowych według obecnego prawa części zawiera: lusterka wsteczne, kierunkowskazy, lampę tylną, uchwyt tablicy rejestracyjnej oraz odblaski. Dzięki dopuszczeniu do ruchu Ultra Bee możemy wykorzystać jako daily vehicle, czyli pojazd codziennego użytku. Doskonale sprawdzi się w ciasnych uliczkach i zatłoczonych miastach.
Wersja przeznaczona na polski rynek nie zawiera podnóżków dla pasażera oraz rączek do trzymania. Pojazd posiada homologację jednoosobową.
Zaawansowane funkcje
W elektrycznym motocyklu SurRon Ultra Bee jest zaawansowana kontrola trakcji oraz system rekuperacji energii, wydatnie zwiększający zasięg motocykla. Kierowcy mogą zmieniać swoje ustawienia na wyświetlaczu znajdującym się przed kierownicą. Zaawansowane funkcje na tym się nie kończą. SurRon Ultra Bee wykorzystuje nowy system IoV firmy Surron, który umożliwia kierowcom dostęp do takich funkcji, jak ogólne informacje o pojeździe, zdalne sprawdzanie poziomu baterii, śledzenie toru jazdy, ochrona przed kradzieżą, aktualizacje OTA i autodiagnostyka systemu. Ma również więcej trybów jazdy niż mniejszy Light Bee, oferując przełącznik na kierownicy, którym łatwo można wybrać jeden z dostępnych trybów jazdy: EKO,DRIVE, SPORT, a także uruchomić bieg wsteczny.
Rozmiar który ma znaczenie
Ultra Bee jest większym bratem Light Bee, jednakże jego wymiary w żadnym wypadku nie będą nas przytłaczały. Można rzec nawet, że dzięki powiększeniu konstrukcji zyskujemy większy komfort i możliwość wygodnego użytkowania nawet przy wzroście 190 cm. Wymiary: rozstaw osi 1380 mm, długość 2060 mm, szerokość 880 mm, wysokość 1178 mm, prześwit minimalny 318 mm, wysokość siedziska 910 mm. Czyli jak widać, nie będzie to potężny sprzęt typu BMW R1250 GS, ani żadne Ducati Multistrada. Ot wygodny, komfortowy i wysoko zawieszony cross nadający się doskonale do przeciskania między samochodami w korkach.
Hamulce są kluczowe!
Zastosowanie potężnego zestawu hamulcowego z przodu i z tyłu to gwarancja nie tylko bezpiecznego wytracenia prędkości przed przeszkodą, ale również komfortu jazdy. Jadąc z dużą prędkością chcemy mieć pewność, że w kryzysowej sytuacji nasz pojazd zdąży zatrzymać się w miejscu, w którym chcielibyśmy, by się zatrzymał. Hamulce są również jedną z części składowych wspomagających zachowanie motocykla. Dzięki odpowiedniemu dostrojeniu (a raczej dobraniu odpowiednich hamulców pod dany sprzęt) możemy uzyskiwać rewelacyjne czasy okrążeń na torach off-roadowych. Im lepiej potrafimy wyczuć hamulce i zasadę ich działania, tym efektywniej, bezpieczniej i później możemy dohamować przed zakrętami.
Ogrooomny zasięg
Zastosowanie akumulatora o pojemności 74V i 55Ah pozwala na przejechanie z prędkością 40 km/h aż do 140 km na jednym ładowaniu. Oczywiście im szybciej się poruszamy, tym zasięg będzie krótszy. Przy ekstremalnej jeździe może on wówczas wynieść 80 km, a przy jeździe w trudnym terenie jeszcze mniej. Czas ładowania to tylko około 4h, a co z tym idzie, w przerwie na obiad możemy uzupełnić zapas energii o około 40%, czyli znowu bawić się tym crossem przez co najmniej godzinę. Waga akumulatora to około 20,5 kg i jest on wyjmowany. A więc zostawiając motocykl w garażu podziemnym, akumulator możemy zanieść do mieszkania i naładować go do pełna bez problemu związanego z brakiem gniazdek w garażu podziemnym.
SurRon Ultra Bee T dane techniczne:
- Prędkość maksymalna do 90 km/h
- Maksymalny zasięg do 140 km
- Akumulator Li-Ion 74V 55Ah
- Moc maksymalna 12,5 kW
- Maksymalny moment obrotowy 440 Nm
- Waga pojazdu z baterią: 93 kg
- Czas ładowania około 4h
- Maksymalne dopuszczalne obciążenie 100 kg
Wymiary:
- Rozstaw osi 1380 mm
- Długość 2060 mm
- Szerokość 880 mm
- Wysokość 1178 mm
- Prześwit minimalny 318 mm
- Wysokość siedziska 910 mm
Cechy:
- Wersja HOMOLOGOWANA
- Wersja przeznaczona na polski rynek nie zawiera podnóżków dla pasażera oraz rączek do trzymania. Pojazd posiada homologację jednoosobową.
- Port ładowania USB: TAK
- Regulowany monoshock TR Intersect, skok koła 240 mm
- Odwrócony widelec 37 mm, skok 240 mm, w pełni regulowany
- Felga 19×2,15 ze szprychami drucianymi, opona tył: 90/90-19
- Felga 18×2,5 ze szprychami drucianymi, opona 120/80-18
- Dodatkowe funkcje: Ustawienie poziomu SRTC, Ustawienie poziomu SERS, wiele funkcji ochronnych, ustawienie czułości przepustnicy
- Tryby jazdy: ECO/DAILY/SPORT/Reverse R Mode
Sklep DoMiasta.pl jest oficjalnym partnerem marki SurRon oraz Horwin.
Dane techniczne
- Moc silnika (W)
- Moc maksymalna 12,5 kW
- Moc silnika maksymalna (W)
- 12500W
- Maksymalna prędkość (km/h)
- 90 km/h
- Pojemność akumulatora (Ah)
- Li-Ion 74V 55Ah
- Maksymalny zasięg (km)
- do 140 km (przy 40km/h)
- Waga
- Waga pojazdu z baterią 93 kg
- Moment obrotowy (Nm)
- 440 Nm
- Napięcie akumulatora (V)
- 74
- Czas ładowania
- Około 4h
- Dopuszczalne obciążenie (kg)
- 100 kg
- Rozstaw osi
- 1380 mm
- Długość
- 2060mm
- Szerokość
- 880mm
- Wysokość
- 1178mm
- Prześwit
- 318 mm
- Wysokość siedziska
- 910 mm
- Amortyzacja rodzaj
- Olejowa
- Amortyzacja tył
- Regulowany monoshock TR Intersect, skok koła 240 mm
- Amortyzacja przód
- Odwrócony widelec 37 mm, skok 240 mm, w pełni regulowany
- Hamulce
- Hydrauliczny, tarcza 240 mm
- Oświetlenie
- Światła LED
- Rozmiar kół (1)
- Przód: Felga 19×2,15 ze szprychami drucianymi, opona All-Terrain 90/90-19
- Rozmiar kół (2)
- Tył: Felga 18×2,5 ze szprychami drucianymi, opona All-Terrain 120/80-18
- Kategoria
- Motocykle elektryczne
- Gwarancja
- producenta
- Homologacja
- Tak
- Potrzebne uprawnienia
- Prawo jazdy kategorii A, A1, A2
Prawo jazdy kategorii B powyżej 3 lat