Skuter elektryczny Horwin EK1 36Ah
Horwin EK1 36Ah to skuter miejski, który jest elektrycznym odpowiednikiem motoroweru o pojemności 50 cm3. Moc maksymalna wynosząca 2,8kW, nominalnie wynosi 2kW. Przy momencie obrotowym 145Nm pozwala to na szybkie osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 45 km/h. Akumulator Li-Ion 72V w wersji 36Ah zapewnia dystans maksymalny do 85km na jednym ładowaniu. Można zaopatrzyć się w opcjonalnie pojemniejszą baterię, by uzyskać aż 40Ah, czyli zasięg do 100-120 km.
N e g o c j u j c e n ę !
Wyślij do nas swoją propozycję, a my na nią odpowiemy!
Raty 10 x 0%
Darmowa dostawa (od 200 zł)
14 dni na zwrot
Z przeznaczeniem do miasta dla wszystkich
Horwin EK1 jest skuterem elektrycznym o mocy maksymalnej wynoszącej 2,8kW, nominalnie generuje moc 2kW. Pozwala to na sprawne poruszanie się po mieście z prędkością do 45 km/h. Pojazd ten jest odpowiednikiem spalinowego skutera o pojemności 50 cm3, a więc motoroweru. W związku z tym, aby się nim legalnie poruszać należy spełnić odpowiednie wymagania, które w żadnym wypadku nie są wygórowane. Wymagane jest prawo jazdy kategorii AM lub jeśli przed dniem 13 stycznia 2013 roku ukończyłeś 18 lat lub byłeś w posiadaniu karty motorowerowej, masz możliwość bezterminowego prawa do poruszania się motorowerem bez odpowiedniego prawa jazdy. Jedynie w razie kontroli musisz wylegitymować się dowodem osobistym lub kartą motorowerową, bądź prawem jazdy kategorii AM, jeżeli nie spełniłeś norm wieku. EK1 idealnie sprawdzi się do codziennego dojazdu do pracy, omijania wszelkich korków i zaoszczędzenia sporej ilości środków wydanych potencjalnie na paliwo do spalinowego odpowiednika. Koszt przejechania 100 km nie powinien przekroczyć 2 zł! Skuter posiada bieg wsteczny, tempomat, komfortowe zawieszenie oraz wiele innych udogodnień!
Pojazd objęty jest dopłatą z rządowego programu „Mój elektryk” w kwocie 4 000 zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotację na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Wsparcie dedykowane jest wyłącznie dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.
Więcej informacji na naszym blogu: https://domiasta.pl/blog/moj-elektryk-czyli-jak-otrzymac-dofinansowanie-na-motocykl-b15.html
Funkcjonalność? Rewelacyjna!
Model EK1 od Horwina, jak większość skuterów elektrycznych, bądź też spalinowych świetnie sprawdza się w miejskiej dżungli. Ułatwieniem w przypadku kierowania tym pojazdem z pewnością jest niezwykle czytelny i przekazujący najważniejsze informacje wyświetlacz. Informuje on o przejechanym dystansie, stopniu naładowania, obecnej prędkości, włączonym trybie jazdy i innych rzeczach, które są równie przydatne podczas poruszania się. Na kierownicy znajdziemy magiczny przycisk, który po wciśnięciu i jednoczesnym lekkim dodawaniu gazu sprawi, że skuter zacznie jechać do tyłu. Magia? Nie, po prostu bieg wsteczny, który jest niezwykle rzadko spotykany w skuterach, a jedynie w potężnych maszynach o wadze przekraczającej 350 kg typu Honda GL 1800 Gold Wing. Taka funkcja jest niezwykle przydatna, gdy musimy przestawić skuter pod ścianę lub spróbować wycofać do tyłu, gdy ktoś podjedzie nam na parkingu pod skosem zbyt blisko przodu skutera. Na kierownicy znajdziemy również przycisk odpowiedzialny za uruchamianie tempomatu, a także przycisk trybów jazdy (choć zdecydowanie najczęściej wykorzystywany jest najwyższy tryb, czyli 3). Oprócz tego klasyka, czyli klakson, światła, kierunkowskazy. Wszystko pod ręką, ładnie klika, nie trzeba szukać czegoś po omacku. Simply Clever, jak to mawiają w Skodzie!
Bezpieczeństwo
Zamontowane hamulce hydrauliczne z przodu i z tyłu zapewniają świetną siłę hamowania, odpowiednie wyczucie i łatwość w dozowaniu mocy. Przy tak lekkim skuterze osiągającym prędkość do 45 km/h są one nad wyraz skuteczne. Przemierzając wiele kilometrów po mieście docenimy ich sposób działania, gdyż jak wszyscy wiemy, na drodze spotkamy dziesiątki sytuacji wymagających nagłego zatrzymania pojazdu lub obniżenia prędkości w przypadku wymuszenia pierwszeństwa lub innej sytuacji losowej. Oprócz hamulców za bezpieczeństwo odpowiadają również światła LED z przodu i z tyłu zapewniające doskonałą widoczność po zmroku. Jesteśmy dzięki nim i odblaskom super widoczni, a co za tym idzie, prawdopodobieństwo niezauważenia nas w ciemnej uliczce będzie praktycznie zerowe. A i warto nadmienić, że oświetlenie z przodu wygląda niezwykle kosmicznie. Z daleka widać, że mamy do czynienia ze skuterem na miarę XXI wieku.
Komfortowa podróż na skuterze? To nie oksymoron!
Odpowiednio szeroka i długa kanapa pozwalająca na podróż dwóm osobom. Do tego świetnie wyprofilowana, o specjalnej twardości, można by rzec, że anatomiczna. Spora odległość między kokpitem, a siedziskiem sprawia, że osoby o wzroście nawet 190 cm nie powinny mieć problemów z zajęciem wygodnej pozycji i spokojnie zmieszczą kolana, a stopy będą naturalnie spoczywały na podeście. Dla drugiego pasażera przewidziano otwierane podnóżki, dzięki którym będzie mógł oprzeć buty poza zasięgiem kół, czyli w bezpieczny sposób, a nie, jak ma to miejsce w motocyklach wyczynowych. Zawieszenie hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego z tyłu doskonale wybiera nierówności, spisując się świetnie na co dzień w miejskiej jeździe. Po zjechaniu z utwardzonych ścieżek i wjechaniu na łąki lub nieutwardzone kawałki drogi, zawieszenie może dobijać do końca z powodu jego miękkości. Ale ten skuter został stworzony stricte do jazdy miejskiej. Do Off-Roadu polecamy zdecydowanie SurRony :)
Chcesz pokonywać długie dystanse? Nie ma problemu!
W Horwinie EK1 jest możliwość wybrania odpowiedniego do własnych potrzeb pakietu ogniw. Do wyboru jest opcja podstawowa, czyli 26Ah, wersja rozszerzona 36Ah lub najpojemniejsza osiągająca aż 40Ah przy 72V, co pozwoli na przejechanie dystansu do 100/120 km w zależności od stylu jazdy. Podstawowa wersja, czyli 72V 36Ah zapewnia maksymalny dystans na poziomie do 85 km. W praktyce wygląda to tak, że możemy przejechać całe miasto wzdłuż i wszerz, a zostanie nam jeszcze połowa baterii. Przynajmniej w przypadku Krakowa tak będzie, w Warszawie może być inaczej. Akumulator w EK1 jest wyciągany, a więc możemy wyciągnąć go spod siedzenia, zabrać do mieszkania, naładować i wrócić z nim rano, by zapewnił nam kolosalny zasięg. Odpięcie lub przypięcie go do skutera zajmuje niecałe 5 sekund. Urzekająca prostota w uzupełnianiu energii.
Horwin EK1 36Ah dane techniczne:
- Prędkość maksymalna do 45 km/h
- Maksymalny zasięg do 70 km w wersji 72V26Ah
- Maksymalny zasięg do 90 km w wersji 72V36Ah
- Maksymalny zasięg do 100 km w wersji 72V40Ah
- Akumulator Li-Ion 72V 36Ah
- Nominalna 2,0 kW (2000W), w szczycie 2,8kW (2800W)
- Maksymalny moment obrotowy 145 Nm
- Czas ładowania od 0 do 100% w około 5h, ładowarka 220V/8A
- Waga 92 kg bez baterii
- Maksymalne dopuszczalne obciążenie 281 kg (170 kg udźwigu)
Wymiary:
- Rozstaw osi 1320 mm
- Długość 1900 mm
- Szerokość 690 mm
- Wysokość 1130 mm
- Prześwit 125 mm
- Wysokość siedziska 780 mm
- Przednia opona: 100/80-14
- Tylna opona: 110/70-13
Cechy:
- Wsteczny bieg
- Schowek na kask pod siedzeniem
- Światła LED (z przodu, z tyłu i kierunkowskazy)
- Automatyczne opóźnienie wyłączenia światła
- Tempomat
- Silnik w piaście
- Dwuosobowa kanapa
- Po dwa hydrauliczne amortyzatory z przodu i z tyłu
- Hamulce hydrauliczne
- Wysuwane podnóżki dla pasażera
- Ładowarka 220V/8A
Sklep DoMiasta.pl jest oficjalnym partnerem marki SurRon oraz Horwin.
Dane techniczne
- Moc silnika (W)
- Nominalna 2,0 kW (2000W)
- Moc silnika maksymalna (W)
- 2800W
- Maksymalna prędkość (km/h)
- 45 km/h
- Pojemność akumulatora (Ah)
- Li-Ion 72V 36Ah
- Przyspieszenie
- brak danych
- Maksymalny zasięg (km)
- do 85 km (72V36Ah)
- Waga
- 92 kg bez baterii
- Moment obrotowy (Nm)
- 145 Nm
- Napięcie akumulatora (V)
- 72
- Czas ładowania
- od 0 do 100% w przeciągu 5 godzin. Ładowarka 220V/8A
- Dopuszczalne obciążenie (kg)
- 180 kg
- Rozstaw osi
- 1320 mm
- Długość
- 1900 mm
- Szerokość
- 690 mm
- Wysokość
- 1130 mm
- Prześwit
- 125 mm
- Wysokość siedziska
- 780 mm
- Amortyzacja rodzaj
- Olejowa
- Hamulce
- Tarczowe hydrauliczne przód i tył
- Oświetlenie
- Światła LED
- Rozmiar kół (1)
- Przednia opona: 100/80-14
- Rozmiar kół (2)
- Tylna opona: 110/70-13
- Kategoria
- Motocykle elektryczne
- Gwarancja
- producenta
- Homologacja
- Tak
- Potrzebne uprawnienia
- Dowód osobisty (18 lat przed 19 01 2013 r.)
Prawo jazdy kategorii A, A1, A2
Prawo jazdy kategorii AM
Prawo jazdy kategorii B powyżej 3 lat - Kategoria pojazdu
- L1e