Motocykl elektryczny Horwin EK3 black

Skuter elektryczny Horwin EK3 2x36Ah

23 900,00 zł Brutto

Horwin EK3 72Ah jest skuterem elektrycznym z dwoma bateriami o pojemności 2x72V 36Ah na ogniwach Panasonic. Łączna pojemność całego zestawu ogniw wynosi aż 72V 72Ah, co daje nieco ponad 5kWh pojemności. Zasięg przy takim pakiecie wynosi do 180 km na jednym ładowaniuSilnik o mocy nominalnej 3,5kW oraz szczytowej 6,2 kW pozwala na rozpędzenie się do 95 km/h. Niska masa wynosząca zaledwie 95 kg bez baterii pozwala na łatwe manewrowanie skuterem w ciasnych uliczkach. Podwójna kanapa, maksymalne dopuszczalne obciążenie do 170 kg oraz amortyzacja olejowa zapewniają super komfortowe poruszanie się po zatłoczonych ulicach dużych miast. Horwin EK3 jest idealną alternatywą dla komunikacji miejskiej i taksówek. Koszt przejechania 100 km nie powinien przekroczyć 2 zł!

Kolor
 

Szybka wysyłka

 

Darmowa dostawa (od 150 zł)

 

14 dni na zwrot

Motocykl elektryczny Horwin EK3

Dynamiki mu nie brak

Horwin zaopatrzył swój model EK3 w silnik o mocy 3,5kW mocy nominalnej i 6,2kW szczytowej. Pozwala to na sprawne przyspieszenie od 0 do 60 km/h w przeciągu około 5 sekund. Niezwykle satysfakcjonujący wynik, biorąc pod uwagę fakt, iż jest to stosunkowo lekki, ale pełnowymiarowy skuter, którym podróżować mogą wygodnie dwie osoby. Prędkość maksymalna wynosząca 95 km/h jest wystarczająca, aby bezpiecznie podróżować po dwupasmowej jezdni lub obwodnicy dużych miast bez obawy o ciągłe wyprzedzanie nas przez inne pojazdy. Spokojna jazda z prędkością 60-70 km/h będzie czystą przyjemnością, a kilometr za kilometrem będzie nam uciekał w mgnieniu oka. I choć w starciu z Porsche na światłach zbyt dużych szans mieć nie będziemy (chyba, że zgaśnie mu silnik), to ruszanie wraz z innymi pojazdami będzie normalnością. Moment obrotowy wynoszący 195Nm jest dostępny od razu po odkręceniu rollgazu, a co za tym idzie, nie musimy skutera wkręcać na obroty, by zaczął przyspieszać mocniej. Nie istnieje również żaden turbolag. Po prostu odkręcamy manetkę i magia się dzieje na naszych oczach. Tak właśnie wygląda jazda pojazdem elektrycznym!

Pojazd objęty jest dopłatą z rządowego programu „Mój elektryk” w kwocie 4 000 zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu za gotówkę lub w leasingu wypełnisz wniosek o dotację na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Wsparcie dedykowane jest wyłącznie dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.

Więcej informacji na naszym blogu: https://domiasta.pl/blog/moj-elektryk-czyli-jak-otrzymac-dofinansowanie-na-motocykl-b15.html

Ekologiczna forma transportu osobistego

Skutery od kilku dekad pozwalają mieszkańcom dużych miast na swobodne poruszanie się po nich. Krainą skuterów w Europie spokojnie można nazwać Włochy. Wąskie uliczki, brak odpowiedniej ilości miejsc parkingowych oraz duża ilość korków. Wszystko to sprawiło, że właśnie skutery stały się jednym z najpopularniejszych form transportu osobistego. Model EK3 nawiązuje swoim designem do włoskich skuterów z zeszłej epoki. Z czym się może EK3 kojarzyć? Zdecydowanie z marką SMEG, Piaggio Vespa i Fiatem 500. Te 3 ikony włoskiego stylu stały się dużą inspiracją do stworzenia modelu EK3. Z uwagi na postęp technologiczny, skutery spalinowe wypychane są z rynku na rzecz elektrycznych. Brak emisji spalin z pojazdu i cicha jazda, miasta na tym zyskują, a szczególnie mieszkańcy.

EK3 ze swoimi dwoma akumulatorami o łącznej pojemności 72V 72Ah pozwala na przejechanie na jednym ładowaniu do 180 km. Wynik ten jest rewelacyjny, a zważywszy na to, że w miejskiej dżungli 180 km to jazda ponad 6h bez przerwy, jeszcze bardziej doceniamy pojemność całego zestawu. Dodatkowo pełne naładowanie wyniesie nas około 4 zł, a więc relacja ceny przejechania 100 km na elektryku do ceny przejechania 100 km spalinowym odpowiednikiem wynosi 1:8.

Motocykl elektryczny Horwin EK3
Motocykl elektryczny Horwin EK3

Nowoczesność zatopiona w kultowym designie

O tym, że mamy do czynienia ze skuterem nowej ery świadczyć może z pewnością zastosowanie oświetlenia LED, które po zmroku robi piorunujące wrażenie. Futurystyczne linie oświetlenia przedniego w połączeniu z tylnymi kreskami sprawiają, że doza nostalgii dla niektórych przeplatała się będzie z poczuciem obcowania z nowoczesną technologią i najnowszymi nowinkami ze świata elektroniki. Wyświetlacz dotykowy, niezwykle czytelny, ukazuje wszelkie niezbędne informacje (prędkość, zasięg, poziom naładowania, ilość przejechany km), aby móc kontrolować to co się dzieje ze skuterem. Wysokiej jakości wyświetlacz sprawia, że korzystając z niego mamy uczucie obcowania z czymś, co do złudzenia przypomina nowoczesny smartphone. Na szczególną uwagę zasługuje funkcja uruchamiania silnika. Po przesunięciu paska na dole wyświetlacza silnik budzi się do życia. "The future is now, old man"! Na kokpicie posiadamy przełączniki od świateł, klaksonu, kierunkowskazów i tempomatu, do których jest niezwykle prosty dostęp, bez konieczności odrywania rąk od kierownicy. Klucz do EK3 jest wyposażony w zintegrowany pilot, dzięki czemu możesz włączyć, wyłączyć lub ustawić alarm skutera bez konieczności wkładania klucza do stacyjki - Keyless GO! Przed kolanami kierowcy znajduje się mały schowek z portem USB, do którego możemy podpiąć swój telefon i korzystać z nawigacji bez obawy o wyczerpanie baterii w urządzeniu!

Kask na głowę i w trasę!

Horwin EK3 został wyposażony w szereg usprawnień zwiększających bezpieczeństwo, komfort jazdy i właściwości jezdne. System CBS (Combined Braking System) jest odpowiedzialny za rozdzielenie siły hamowania między przednią i tylną tarczą hamulcową. W trakcie hamowania w sytuacji kryzysowej, aby nie zblokować jednej osi, siła hamowania rozdzielana jest na przód i tył, zapobiegając utracie trakcji i skutecznie wytracając prędkość w najbardziej optymalny sposób. Kontroler FOC odpowiada za skuteczne dostarczanie energii do silnika i w zależności od stylu jazdy oferowanie dużego momentu obrotowego lub zapobieganie szarpania skuterem w trakcie powolnej i spokojnej jazdy. System pozwala również na odzysk energii w trakcie hamowania i wykorzystanie jej w późniejszym czasie. Coś w stylu KERS w F1. Aby skutecznie odstraszyć amatorów cudzej własności, został zamontowany alarm antykradzieżowy, który można włączać i wyłączać za pomocą kluczyka z pilotem. Zastosowanie świateł LED z przodu o barwie naturalnej oraz z tyłu i w kierunkowskazach sprawiło, że nawet ciągle włączone światła zużywają niezwykle małą ilość energii, która w ogólnym rozrachunku zasięgu spokojnie może być pomijana, jednakże sama widoczność po zmroku jest po prostu rewelacyjna

Motocykl elektryczny Horwin EK3
Motocykl elektryczny Horwin EK3

Dodatkowa bateria, dodatkowe kilometry

Horwin EK3 dzięki swojej konstrukcji pozwala na zamontowanie drugiej baterii pod siedzeniem kierowcy. Ta wersja właśnie takowe dwa akumulatory posiada. Łączna ich pojemność wynosi aż 72V 72Ah z ogniwami Panasonic, co daje nieco ponad 5kWhAkumulatory są wyciągane, a więc zostawiając skuter w garażu podziemnym, akumulatory możemy wnieść do mieszkania, naładować, a następnego dnia rano zamontować w ciągu kilku sekund i cieszyć się przeogromnym zasięgiem wynoszącym aż do 180 km. Naładowanie do pełna takiego zestawu wynosi około 4 zł, a więc przejechanie 100 km nie powinno nas wynieść więcej niż 2,5 zł. Za tyle nie kupimy nawet biletu 20 minutowego w Krakowie. Ogromna różnica w kosztach eksploatacji w porównaniu do jakiegokolwiek pojazdu spalinowego, oczywiście na korzyść elektryka.

Horwin EK3 2x36Ah dane techniczne:

  • Prędkość maksymalna do 95 km/h
  • Maksymalny zasięg do 180 km (przy 45 km/h) na dwóch bateriach
  • Maksymalny zasięg do 90 km (przy 45 km/h) na jednej baterii
  • Dwa akumulatory Li-Ion 72V 36Ah Panasonic, co łącznie daje 72V 72Ah
  • Nominalna 3,5 kW (3500W), w szczycie 6,2kW (6200W)
  • Przyspieszenie od 0 do 60 km/h ok. 5 sekund
  • Maksymalny moment obrotowy 195 Nm
  • Czas ładowania dwóch baterii od 0 do 100% w około 8-9h, ładowarka 220V/8A
  • Szybkie ładowanie (od 0 do 80% w 6 godzin)
  • Waga 95 kg bez baterii
  • Maksymalne dopuszczalne obciążenie 284 kg

Wymiary:

  • Rozstaw osi 1320 mm
  • Długość 1900 mm
  • Szerokość 690 mm
  • Wysokość 1130 mm
  • Prześwit 125 mm
  • Wysokość siedziska 780 mm
  • Przednia opona: 100/80-14
  • Tylna opona: 110/70-13

Cechy:

    • Wsteczny bieg
    • Schowek na kask pod siedzeniem
    • Światła LED (z przodu, z tyłu i kierunkowskazy)
    • Dotykowy wyświetlacz startowy
    • Automatyczne opóźnienie wyłączenia światła
    • System alarmowy antykradzieżowy
    • Funkcja bezkluczykowego dostępu Keyless Go
    • Tempomat
    • Dwa akumulatory po 36Ah każdy, w sumie 72Ah
    • Dwuosobowa kanapa
    • Po dwa hydrauliczne amortyzatory z przodu i z tyłu

Sklep DoMiasta.pl jest oficjalnym partnerem marki SurRon oraz Horwin.

Horwin EK3
Horwin
1 Przedmioty

Opis

Moc silnika (W)
Nominalna 3,5 kW (3500W)
Moc silnika maksymalna (W)
6200W
Maksymalna prędkość (km/h)
95 km/h
Pojemność akumulatora (Ah)
Li-Ion Panasonic 2x 72V 36Ah
Przyspieszenie
Przyspieszenie 0-60 km/h - ok 5 sec
Maksymalny zasięg (km)
do 180 km (przy 45km/h)
Waga
95 kg bez baterii
Moment obrotowy (Nm)
195 Nm
Napięcie akumulatora (V)
72
Czas ładowania
od 0 do 80% w przeciągu 8-9 godzin. Ładowarka 220V/8A
Dopuszczalne obciążenie (kg)
170 kg
Rozstaw osi
1320 mm
Długość
1900 mm
Szerokość
690 mm
Wysokość
1130 mm
Prześwit
125 mm
Wysokość siedziska
780 mm
Amortyzacja rodzaj
Olejowa
Hamulce
Tarczowe hydrauliczne przód i tył z systemem CBS
Oświetlenie
Światła LED
Rozmiar kół (1)
Przednia opona: 100/80-14
Rozmiar kół (2)
Tylna opona: 110/70-13
Kategoria
Motocykle elektryczne
Gwarancja
producenta
Homologacja
Tak
Potrzebne uprawnienia
Prawo jazdy kategorii A, A1, A2
Prawo jazdy kategorii B powyżej 3 lat
Kategoria pojazdu
L3e

Rejestracja nowego konta

Masz już konto?
Log in instead Lub Reset password