Motocykl elektryczny SurRon Light Bee S
Kategoria: Motocrossy elektryczne Surron
SurRon Light Bee S to motocykl elektryczny przeznaczony dla dzieci i młodzieży. Literka S jest rozwinięciem słowa small. I taki właśnie SurRon jest! Duża moc wynosząca 2kW nominalnie, w szczycie wynosi aż 2,9kW. Pozwala to na rozpędzenie się do 50 km/h oraz generuje moment o wysokości 220Nm. Akumulator 48V 20Ah zapewnia zasięg do 65 km na jednym ładowaniu w trybie ECO. Niska masa wynosząca zaledwie 48 kg z baterią łatwo pozwala sobą manipulować w locie młodszym użytkownikom, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w świecie motocrossu. Potężne tarcze hamulcowe o średnicy 203 mm w połączeniu z hamulcami hydraulicznymi z przodu i z tyłu zatrzymują pojazd dosłownie w miejscu. Potężne amortyzatory z przodu i z tyłu są w stanie przyjąć na siebie ogromne przeciążenia i wytrzymują daaalekie skoki!

Raty 10 x 0%

Darmowa dostawa (od 200 zł)

14 dni na zwrot
.jpg)
Rozpocznij przygodę z motocrossem
SurRon Light Bee S został stworzony głównie z myślą o najmłodszych użytkownikach. Przeznaczony jest dla nastolatków oraz osób chcących dopiero rozpocząć przygodę z taką aktywnością na zewnątrz. Niska masa na poziomie 48 kg z baterią pozwala na łatwe manipulowanie nią w trakcie lotu oraz na szybkie i sprawne podniesienie z trawy. Chcąc jeździć ekstremalnie szybko i hardcorowo na takich maszynach musimy zdawać sobie sprawę z tego, że niejednokrotnie zaliczymy "dzwona" i będziemy zmuszeni podnieść motocykl i wrócić na trasę. Na szczęście na specjalnych torach motocrossowych upadek kończy się najczęściej sinikami lub małymi obtarciami, dlatego tak ważne jest, aby zawsze podczas jazdy takim sprzętem założyć na siebie minimum, czyli kask motocyklowy i rękawiczki. Najlepiej jednak uzbroić się w pełny kombinezon, aby zniwelować jakiekolwiek skutki spotkania z glebą. I choć wszelakie zdjęcia ukazują Light Bee S w trudnym terenie, to motocykl ten sprawdzi się również do spokojnej jazdy po łąkach i poza utwardzonymi ścieżkami. Eksploruj wszelkie zakątki swojej okolicy bez obawy o nieprzychylne komentarze sąsiadów związane z głośnym odgłosem silnika. W motocyklu elektrycznym słychać tylko lekki świst, dlatego nie przyprawiają one o ból głowy mieszkańców, co ma to miejsce w przypadku spalinowych odpowiedników.
Idealne proporcje mocy do masy
Silnik w SurRonie Light Bee S generuje nominalnie 2000W, a w szczycie osiąga 2900W (2,9kW). Pozwala to na rozpędzenie maszyny do prędkości 50 km/h. Przy masie wynoszącej 48 kg i momencie obrotowym 220Nm taka wartość osiągana jest dosłownie w kilka chwil. Odkręcasz manetkę gazu i czujesz, jak ręce stają się co raz bardziej sztywne. W trybie ECO tego nie uświadczysz, a więc możesz ujarzmić ten sprzęt w spokojny i dostojny sposób. Potrzebujesz adrenaliny? Wciskasz tryb SPORT i walczysz o każdy centymetr trakcji. I choć na papierze prędkość 50 km/h wydaje się nie być astronomiczną wartością, tak podczas jazdy tym sprzętem już 30 km/h po ogromnym hopkach jazda jest ekstremalna. Jak same PRO'sy mówią, prędkość maksymalna jest potrzebna jak chcesz się ścigać. Przy wywijaniu w terenie i szlifowaniu umiejętności szybciej niż 40 km/h rzadko pojedziesz. Liczy się przyspieszenie i moment obrotowy. Sytuacja analogiczna jak w rowerach MTB. Co z tego, że na przerzutkach 3x9 jesteś w stanie się rozpędzić do 40 km/h, jak pod żadną górkę na takim przełożeniu nie wjedziesz. Dlatego powtarzamy to jak mantrę. Moment, moment i jeszcze raz moment, a nie prędkość maksymalna grają pierwsze skrzypce w jeździe offroad!
.jpg)
.jpg)
Pojemność baterii, czyli jak długo może trwać zabawa
Zastosowanie akumulatora 48V 20Ah w SurRonie Light Bee S spowodowało, że maksymalny zasięg wynosi do 65 km przy spokojnej jeździe na jednym ładowaniu. Jazda Off-Road liczona jest jednak nie w kilometrach, a roboczogodzinach. Dlatego jeśli chodzi o długość trwania zabawy na najwyższym poziomie i z włączonym trybem SPORT może wynieść do 2 godzin. Jest to znakomity wynik, biorąc pod uwagę fakt, że dwugodzinna jazda w tak trudnym terenie może przełożyć się na zmęczenie naszego organizmu, jakbyśmy przebiegli wiele kilometrów. Jazda takim sprzętem co prawda może być przyjemna, ale chcąc wykorzystać 100% tego, co nam oferuje, walka z motocyklem i siłowanie się, aby wyjechać z ogromnej hałdy błota wymagała będzie ogromnych pokładów naszej energii. Uwierzcie nam, że już nawet po godzinie szalonej jazdy po torze ręce odmawiają posłuszeństwa, a napisanie wiadomości na Messengerze lub zrobienie i wrzucenie fotki na Instagrama będzie niemożliwe. To jest walka nie tylko z maszyną, ale i ze samym sobą. Akumulator jest łatwo wyciągalny, dlatego można dosłownie w ciągu kilkunastu sekund (jak podczas PitStopu w wyścigach Nascar) wymienić go na nowy i mieć dodatkowe godziny hardcorowej jazdy, dla tych najbardziej wytrwałych użytkowników!
Potężna maszyna w małym opakowaniu
Garść suchych danych technicznych. Długość 1820 mm, rozstaw osi 1230 mm, szerokość 730 mm, wysokość 1020 mm. Wymiary można powiedzieć, że skrojone na osoby o wzroście do 180 cm i wadze do 75 kg. Kompaktowe gabaryty łatwiej jest okiełznać i wyrobić sobie odpowiednie nawyki podczas korzystania z takiego sprzętu. I choć wymiary nie są duże, tak spokojna jazda może dostarczać wysokiego komfortu z podróżowania tym modelem. Zamontowanie tak mocnego silnika oraz dużego akumulatora, który w gruncie rzeczy pomimo sporej pojemności waży niecałe 8 kg musiało przełożyć się na rewelacyjne właściwości jezdne i świetne wyważenie w doskonałych proporcjach do ekstremalnej jazdy i skoków.
.jpg)
.jpg)
Powiedz NIE! nudnym sprzętom
Z której strony by nie patrzeć, SurRon Light Bee S jest agresywną i bezkompromisową maszyną. Potężne 17 calowe koła szprychowe z nawiniętymi na nie oponami terenowymi z wysokim bieżnikiem, ogrooomne amortyzatory przednie i gigantyczny skok tylnego zawieszenia oraz surowy wygląd i odpowiednio dobrana kolorystyka sprawiają, że SurRon nawet kiedy stoi, to wydawać by się mogło, że jedzie. Testując wszelkie pojazdy od SurRon nie spotkaliśmy ani jednej osoby, która by się nie obejrzała za tymi motocyklami. Seria Light Bee jest gwarancją udanej sesji zdjęciowej w plenerze. Dostarcza ogrom różnych wrażeń, od strachu przed dużą mocą, po niezwykłe zadowolenie z obcowania z tymi sprzętami. Sprzęt idealny do szybkiego zapomnienia o codziennych troskach i zmartwieniach. Wsiadasz, przekręcasz kluczyk i gnasz przed siebie, zostawiając za sobą negatywne emocje.
SurRon Light Bee S dane techniczne:
- Prędkość maksymalna 50 km/h
- Maksymalny zasięg do 65km
- Akumulator Li-Ion 48V 20Ah
- Moc nominalna 2,0kW, max 2,9kW (2900W)
- Silnik bezszczotkowy DC, BLDC
- Maksymalny moment obrotowy 220 Nm
- Czas ładowania od 0 do 80% w około 4h, ładowarka 230V/5A
- Waga 48 kg z baterią, 40 kg bez baterii
- Maksymalne dopuszczalne obciążenie 75 kg
Wymiary:
- Rozstaw osi 1230 mm
- Długość 1820 mm
- Szerokość 730 mm
- Wysokość 1020 mm
- Wysokość siedziska 780 mm
- Prześwit minimalny 220 mm
- Opona przednia i tylna w rozmiarze 70/100-17 off-road
Cechy:
- Wyświetlacz na baterii wskazujący stopień naładowania
- Klakson
- Wyjmowalna bateria
- Dwa tryby jazdy ECO i SPORT
- Szczytowa wydajność: 95,60%
- Główny napęd: paskowy HTD 8M
- Napęd dodatkowy: łańcuchowy 420, 106 ogniw
- Zawieszenie przednie: pojedyncze, amortyzowany widelec ze skokiem 150 mm, regulowany
- Zawieszenie tylne: hydrauliczne, pojedyncze z zewnętrzną poduszką powietrzną, ze skokiem 75 mm, regulowane
- Hamulce tarczowe hydrauliczne z przodu i z tyłu, średnica tarczy 203 mm
- Port do ładowania telefonu USB-5V, 2400mA
- Kontroler FOC
Sklep DoMiasta.pl jest oficjalnym partnerem marki SurRon oraz Horwin.
.jpg)
Dane techniczne
- Moc silnika (W)
- Nominalnie 2kW (2000W)
- Moc silnika maksymalna (W)
- 2900W
- Maksymalna prędkość (km/h)
- 50 km/h
- Pojemność akumulatora (Ah)
- Li-Ion 48V 20Ah
- Przyspieszenie
- Brak danych
- Maksymalny zasięg (km)
- do 65 km (przy 20km/h)
- Waga
- Z baterią 48 kg, bez baterii 40 kg
- Moment obrotowy (Nm)
- 220 Nm
- Napięcie akumulatora (V)
- 48
- Czas ładowania
- Około 4-5h, ładowarka 58,8V 5A
- Dopuszczalne obciążenie (kg)
- 75 kg
- Rozstaw osi
- 1230 mm
- Długość
- 1820 mm
- Szerokość
- 730 mm
- Wysokość
- 1020 mm
- Prześwit
- Minimalnie 220 mm
- Wysokość siedziska
- 780 mm
- Amortyzacja rodzaj
- Olejowa
- Amortyzacja tył
- hydrauliczne, z zewnętrzną poduszką powietrzną, ze skokiem 75 mm, regulowane
- Amortyzacja przód
- amortyzowany widelec ze skokiem 150 mm, regulowany
- Hamulce
- Z przodu i z tyłu tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm, dwustronne 4-tłoczkowe zaciski
- Oświetlenie
- Brak
- Rozmiar kół (1)
- Opona przód: 70/100-17 off-road
- Rozmiar kół (2)
- Opona tył: 70/100-17 off-road
- Kategoria
- Motocykle elektryczne
- Gwarancja
- producenta
- Homologacja
- Nie
- Potrzebne uprawnienia
- Brak homologacji drogowej