Hulajnoga elektryczna Techlife X8
Kategoria: Hulajnogi elektryczne Techlife
Techlife X8 to jedna z tych hulajnóg, która powoduje szybsze bicie serca. Potężna moc rozwijana przez dwa silniki elektryczne generujące aż po 1600W w szczycie każdy. Przekłada się to na prędkość maksymalną wynoszącą do 60 km/h co jest bardzo wysoką wartością w miejskiej dżungli. Akumulator 52V 18Ah zapewnia dystans aż do 60 km.

Raty 10 x 0%

Darmowa dostawa (od 200 zł)

14 dni na zwrot

Techlife X8 - ekstremalna hulajnoga elektryczna
Nowy model zachęca do jazdy potężną mocą oraz ogromną pojemnością akumulatora. Rewelacyjne osiągi pozwalające na jazdę z prędkością aż do 60 km/h oraz zasięg do 60 km pozwalają na eksploracją dalekich zakątków miasta i obszarów pozamiejskich. Świetna jakość wykonania, wzorowe spasowanie elementów konstrukcyjnych w połączeniu z minimalistycznym wyglądem sprawia, że Techlife X8 to pozycja zdecydowanie godna uwagi. Oświetlenie LED sprawia, że nawet po zmroku, w ciężkich warunkach pogodowych będziemy widoczni dla innych uczestników ruchu drogowego. Czytelny wyświetlacz w połączeniu z dużą ilością konfigurowalnych opcji pozwala na dostrojenie maszyny pod własne preferencje i użytkowanie jej w taki sposób, w jaki my chcemy, a nie jaki producent mógłby nam narzucić.
Duże koła, duży skok, duże przeszkody nie są straszne
Wysoko umiejscowiony podest oraz duży skok amortyzacji pozwala na jazdę Techlifem X8 nawet w ciężkim terenie. Bez problemu wjedziemy na większą przeszkodę typu kamień, wystające korzenie nie ocierając spodem podestu o przeszkodę. Hamulce hydrauliczne przydają się w codziennych sytuacjach. Od awaryjnego hamowania w mieście, po precyzyjne hamowanie w lesie lub na trasie, gdzie siła hamowania ma ogromne znaczenie dla komfortu jazdy, ale i dla bezpieczeństwa.


Do miasta? Rewelacyjna!
Niska waga na poziomie 29 kg przy tak mocarnym sprzęcie powoduje, że hulajnogą niezwykle łatwo jest manewrować w ciasnych uliczkach i na chodnikach. Szeroki podest zapewnia duży komfort podczas jazdy, do czego również dokładają się 10 calowe koła oraz szeroka kierownica i świetnie zestrojona amortyzacja. A dlaczego X8 jest dobra do miasta? Składana kierownica, składana kolumna kierownicy oraz niska waga i małe gabaryty po złożeniu pozwalają na przewożenie hulajnogi w bagażniku samochodu lub nawet w komunikacji miejskiej, gdy pogoda nas zawiedzie, a jazda hulajnogą byłaby w takich warunkach niebezpieczna.
Hulajnoga elektryczna Techlife X8 to:
- Waga 29 kg
- Dwa silniki o mocy nominalnej 1000W. W szczycie łącznie 3200W
- Prędkość maksymalna 25 km/h (po odblokowaniu do 60 km/h)
- Zasięg do 60 km na jednym ładowaniu
- Akumulator 52V 18Ah
- Amortyzowany podest
- Przystosowana do nowych przepisów
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu
- Amortyzacja sprężynowa
- Wbudowana stacyjka na klucz
- 10 calowe koła pompowane, dętkowe
- Składana kierownica na boki
- Składana kolumna kierownicy wraz z haczykiem do jej zaczepienia
- Wymiary urządzenia rozłożonego 134x61x127cm
- Wymiary urządzenia złożonego 127x39x52cm
- EAN: 5903940080284
- Gwarancja D2D (Door To Door). Szczegóły w warunkach gwarancji.

Dane techniczne
- Moc silnika (W)
- 2x1000W nominalnie/ szczytowa 3200W
- Maksymalna prędkość (km/h)
- 25km/h (po odblokowaniu do 60 km/h)
- Pojemność akumulatora (Ah)
- 52V 18Ah
- Przyspieszenie
- dźwignia na rączce kierownicy
- Maksymalny zasięg (km)
- do 60 km
- Waga
- 29.6 kg
- Czas ładowania
- 6-12 godzin
- Hamulce
- dźwignie na rączce kierownicy
- Oświetlenie
- wbudowane w podest na tył i przód, plus przednie na błotniku
- Rozmiar kół (1)
- 10 calowe
- Rodzaj opon
- gumowe pompowane
- Wyświetlacz
- cyfrowy kolorowy, prędkość, przebyta trasa, poziom naładowania akumulatora
- Podest
- amortyzowany
- Rodzaj kierownicy
- składana
- Maksymalny kąt podjazdu
- 20 stopni
- Dostępne kolory
- czarny
- Kategoria
- Hulajnoga Elektryczna
- Gwarancja
- 24 miesięcy z wyłączeniem części podlegających zużyciu
- Dostosowanie do ustawy
- Spełnia normy - można poruszać się w miejscach publicznych
Opinie
Wszystko oki. Lepszy wybór niż Ultron X2. Tak mi się przynajmniej wydaje po jazdach testowych.